13 Mayıs 2008

FİLLERİM


Şimdi el tuzluklardan kompozisyon yaratmış da benim sevgili fillerimin neyi eksik :D .Ben seviyorum bibloları ve küçük peluş oyuncakları...Dekorasyon amaçlı hani doldurulmamış yerleri doldurmak bağbında çok iyi oluyor ...Metoyou ayıcıkları bu amaç için gayet uygun.
Neden herkesin evinde fil vardır?Hem de yedi tane oldumu uğur getirirmiş...Ben size bişey söyliyeceğim yok öyle birşey :D.Görende eski mısırda Tanrı nın tek olduğunu açıklayacağım sanır girişatı nebiçim yapmışsam . Ya benim fillerin tılsımı bozuk ya da benim uğur beklentim farklı :D ...
Biblolara isim vermektede üstüme yoktur...Her peluş oyuncağın bir ismi kendimce bir hikayesi vardır.Ondandır ki evden eşya atamıyorum ve o yüzden taşınmayı doğru buluyorum..İnsan ister istemez gözden çıkardığını elden de çıkarıyor.
Gelelim fillerime ...En sağdaki kibirli duran kibik,ortadaki hafif ürkmüş duran uysal ve soldaki de hani ortamı idare edelim haldeki de yemiş :D Arka taraftakid esultan gibi yayılmış :D Arkadaki arkadaşlarını ziyarete gelmiş üç arkadaşın verdiği pozu izlemektesiniz...Ilımlı geğik havamdayım mazur görün ...Öptümss...


1 yorum:

Adsız dedi ki...

Ben bunlardan eve 100 tanede koysam kör talihim açılmaz benim :)Ne olacak bu benim bahtsız halim.Fil diyince kıpraştı duygularım ajitasyon yapayım biraz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Portakalmavisi bir; hüzünleri dibine kadar yaşamadan terketmeyen, sonrasında da ardına dönüp bakmayan hüzünbaz zamanlar cambazı....

pin

yukarı