16 Mayıs 2008

YASUUU ( ŞEREFE )


Dünü saklı kentin dalgalarına karıştır beni
Hiç umursatmadan ne yaşandığını ve anımsatmadan
Yuvarlat rakıları sıcak bedenime soğuk soğuk
Her şerefede sen gül kömür kömür bana
Ben sana yosun gibi dolanayım
Küçük kadehlerin büyük neşeleri dolsun ruhumuza
YASUUUUUUUU( şerefe )
Yasu sevgilim
Sirtakinin belini kıralım
Kollarımız, ellerimiz, bedenimiz ayrılmasın
Anasonla çözelim ruhumuzun közünü
Ben sana yıkılayım sen bana
Ufukta güneş batarken dalgaların sonunda
Hiç umursatmadan ne yaşandığını ve anımsatmadan
Dışında insan insan
Ama rakıda balık olalım hiç umursamadan
Yasuuuuuuuuuuuu
Yasu sevgilim
Bu gece ne sen ne de ben olalım
Ben kömürlerde yanayım
Sen rakıdan havuzlar kur kalbimize
Hem yüzelim hem içelim
Gülelim ve neye güldüğümüzü dahi
Unutana kadar içelim
Bu gece sabah olmasın
Dalgalara,dansa,kömür gözlerine
yasuuuuuuuu
Yasu sevgilimmm
....
Agnus

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Portakalmavisi bir; hüzünleri dibine kadar yaşamadan terketmeyen, sonrasında da ardına dönüp bakmayan hüzünbaz zamanlar cambazı....

pin

yukarı