13 Mayıs 2008

TERS OLAN BEN DEĞİLİM


Benim ters olduğuma dair damgam doğduğumda yapıştırıldı alnıma...Sezeryanla doğunca insana ters geldiği söyleniyor...Ama ben düzdüm ters değil...Normal doğanlar başaşağı geliyor ters olan onlar ben değilim...
Başka birşekilde olmak tuhaf aslında...Tüp bebek arkadaşımda oldu benim ama kimse ona labaratuvar ortamında doğdu diye birşey söylemedi...Yanlış anlaşılmasın bu bir ezikleme değil ben sadece ters olmadığımı anlatmak istedim...
Elime ilk aldığım dergi kitap ne varsa hep en sondan başlarım bakmaya, hep yemeğin en olmadık yerinden yerim, ve hep ters yollara saparım ve burnumun dikine gitmeyide severim ama bu benim ters olduğumu göstermez tıpkı doğumum gibi...Çoğunluğun kabul ettiğini düz diye kabul edememe var bende ...Durumum bu...Aslında bilmiyorum dozunda aykırıyım artık...Dozajsızlıklarımı çok zaman önce yaşadım bitirdim...Ama hep merak ettim burnumun dikine nekadar gidebilicem hatalarımdan canım nereye kadar yandığında ah diyeceğim...Benmim hiç pişmanlıklarım yok hep iyikilerim var.Hayatı bana getirdiklerini burnumun dikine gitmeyi seviyorum...
Canım istediğinde ağlamayı, telefonları açmamayı, tanımadığım halde canımı yakmak isteyenlere hadlerini bildirmeyi, gelmiyeceğini bilsemde kaybettiklerimi özlemeyi ve burnumun dikine gitmeyi seviyorum...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Hepimizde biraz var bu durumlardan.Önemli olan hayata fazla başkaldırIP ASİ olmaktan vazgeçmek.Bu kadarını da yapacağını düşünmüyorum açıkçası

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Portakalmavisi bir; hüzünleri dibine kadar yaşamadan terketmeyen, sonrasında da ardına dönüp bakmayan hüzünbaz zamanlar cambazı....

pin

yukarı