16 Mayıs 2008

GEL DOSTUM

GEL DOSTUM
Rıhtımı biz dövelim bu gece dalgalar değil
Her çarpışta bir anıyı yapıştıralım kıyılara
Hafiflesin ruhumuz kadehlerde buluşalım
Aşkın gözüne sokalım, mezelerin içine katalım
Bir ben sana bahsedeyim sevdalarımdan
Bir de sen bahset eski aşklarından
Gel dostum
Bu gece biz uçalım göklerde martılar değil
Her kanat çırpışta mutluluktan uçalım
En güzel kahkahalarımızla
Rıhtıma ulaşmaya yarışalım
Gel dostum
Senle maziye bir bakalım
Ben sana usta diyip takılayım
Sende eskisi gibi çamura yat, ağlıyalım
Gel dostum
Bu gece dalga olalım,martı olalım
Kah gülelim kah ağlıyalım
Ama hiç ayrılmayalım
.....
Agnus...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Sevgi olalım,aşk olalım konalım tenlere,kokusu sarsın içlerini sevdiklerimizin.Gel,seninle açan bir sarmaşık olalım birbirimizi sımcıcak saran,her doğan güne sevinçli umut olalım,gökyüzünün mavisine çizelim yeniden hayatı...Gel,Gelişinle şenlensin bu ömrüm.

Buda benden olsun.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Portakalmavisi bir; hüzünleri dibine kadar yaşamadan terketmeyen, sonrasında da ardına dönüp bakmayan hüzünbaz zamanlar cambazı....

pin

yukarı