23 Eylül 2008

ALDATILMAK

Çok zamandır mı gidiyordum bu yolda bilmiyorum ki...Kocaman bavulu toplamışım taşımışım ve koymuşum arabanın arkasına hiç hatırlamıyorum...Boynumdan aşağıya akan yaşlar sırılsıklam yapmış göğsümü farkında bile değilim...İçimde sadece gitmek hissi var...Sadece GİTMEK..
Kocaman hayallerim yoktu benim ben hayatımda güzel güzel yaşarken kader ve kaza ikileminde bu aşka düşmüştüm...Çok sevmiştim...Hep hayatımın merkezi yapmamalıyım diye diye belkide hayatımın merkezi mi yapmıştım???....Offff! şimdi çok ciddi bir olayla yüzleşiyorum ...ALDATILDIM
Herşey boş birden aklıma bunu daha önce yaşamış arkadaşlarıma verdiğim akıllar geldi nekadar da sığ kalmış söylediklerim...Önce kendi değerini bilsene ( biliyorum eeee), bir erkek için değer mi Allah aşkına hiç biri için değmez ( değmez mi ölüyorum ama ben ),Unutup yoluna devam ediceksin lütfen ( unutmak mı),Neden bunu bukadar derin yaşıyorsun o kaybetti sonunda nasıl pişman olucak canım benim ağlama ( ağlıyorum ve haketmediğimi düşündüğüm için hazmedemiyorum)
İnsanı önce aldatıldığı yaralamıyor...İlk önce aldatılma sonucu hemen ayrılman gerektiğini düşünüyorsun ulan dün seviyorken nasıl hemen biticek bu oluyosun...Önce ayrılmalısın ve bu ayrılık fikri dün koynunda olduğun için sana çok koyuyor...Bunu yaşamanın daha doğru bir yolu yokmuydu...Neden ben senle yapamıyorum demedi neden bu aldatmaca ....Yüzkere söylemedim mi aldatma sadece sex değil benim dışımda bir kadına açıldığını duyduğumda bile aldatılmış hissederim demedim mi ??? Yaparsan gözüme gözüme sokma bitiririz demedim mi??? Allah belanı versinnnnnnnnn....
Sonra kızıyorsun kendine salaklığına hissedemediğine ve ondan geldiğinde bile onunla olduğuna...Ne hissetti peki...Ben böyle bir şerefsizi nasıl sevdim peki...Ulan bu adam nezaman ŞEREFSİZ oldu...Allah belanı versinnnnnn.....
Acıyorsun kendine ama bende ne eksik dediğinde kendince bir eksikte bulamıyosun :(...
Arkadaşlarıma ne diyeceğim...Aldatıldım ben ...Şimdi iki grup olucak bir beni suçlayanlar iki onu ve şerefsizliğini konuşucak olanlar...Offffffffff Allah belanı versin.....
Olay bitince saykolaşmış düşüncelerinden sıyrılıp normal hayata döndüğünde heleki aldatan taraf köpek olduğunda daha da bir kendine güvenin gelicek...Ama kapa bu defteri ve yenisi açılırkende sakın şüpheci olma...Her ilişki aynı, her adam aynı değildir...Zaten sende değiştin bak sana ne güzel tecrübe oldu bu...Birde bela okuma döner dolaşır seni bulur ...Sen dik dur eğrileri Allaha havale et...
Agnus,

1 yorum:

beenmaya dedi ki...

ne diyim sankim denk gelmiş yazılanlar...denk gelmişiz belki de biz...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Portakalmavisi bir; hüzünleri dibine kadar yaşamadan terketmeyen, sonrasında da ardına dönüp bakmayan hüzünbaz zamanlar cambazı....

pin

yukarı