29 Eylül 2008

KISA KISA BİLGİLER

Lazım olur diye araştırdım işte...
NOT: Yazılar ait oldukları sitelere aittir....

GEBELER İÇİN :


Öncelikle gebeliklerinin ikinci ayından itibaren hanımların eğer araba kullanıyorlarsa takmaları gereken bir emniyet kemeri var...

Kodu: 33246
Ürün Kodu: Baby Check

Ürünün Adı: Baby Check / Hamile Emniyet Kemeri
Markası: E-Bebek
Üretim Yeri: Türkiye
Markanın Ait olduğu Ülke: Türkiye
Kalite Belgeleri:
Qinetiq Centre for Human Sciences Impact Test Facility tarafından yapılan testler, Hamilelere Özel Darbe Önleyici Kemerin güvenliğini ispat etmektedir.

Hitap Ettiği Kullanım Aralığı: 2 aylık hamilelikten doğuma kadar

Özellikleri :
Klasik emniyet kemerlerinden farklı şekliyle, karın üzerine baskı yapmıyor.
Kendinizi ve bebeğinizi korumanıza yardımcı oluyor.
Güvenli, basit ve konforlu yapısıyla araçta anne adaylarının rahat etmesini sağlıyor.

Devamı için Tıklayın!!!




BLOGGER DEVAMINI OKUYUN LİNKİ :


Sizlere bu yazımda Blogger kullanıcılarının derin yaralarından biri olan "Devamını Oku" bağlantısını nasıl oluşturacağımızı anlatmaya çalışacağım. Aslında benim yaptığım Dünya'yı kurtarmak değil çünkü bu konu hakkında Blogger Destek sayfasında yazı var, ancak Google'da aramalarım sonucu bir çok kişinin hala sorunlar yaşadığını gördüm, zaten dikkat ederseniz Blogger tabanlı sitelerde bu bağlantıyı oluşturabilmiş site çok az. Şimdi daha fazla uzatmadan nasıl yapılır onu öğrenelim...

Devamı için Tıklayın!!!

BLOGGERDAN RASTGELE LİNK EKLENTİSİ :

Blogger'dan Rastgele yazı eklentisini daha önce duyurmuştuk.Şimdide bir benzeri rastgele link eklentisini anlatacam..Daha doğrusu bu işi kodlarla yapacağimiz için kodları blogger de vermek sıkıntılı olduğu için kodların download adresini verecem.

Bu eklenti ile sitelerinde bi çok link olan blogcularin rastgele eklentisi ile anasayfayi kaplayan linkleri bi düzene koyacaktir..Google da iyi geçineceksiniz :)

Devamı için Tıklayın!!!

Ben kendi bloğum için bazı eklemeler yaparken bu arkadaşlardan çok yararlandım...Ozaman ben çok aramıştım umuyorum sizin için bu yararlı olur...


Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Portakalmavisi bir; hüzünleri dibine kadar yaşamadan terketmeyen, sonrasında da ardına dönüp bakmayan hüzünbaz zamanlar cambazı....

pin

yukarı