22 Eylül 2008

GÜZEL BİR HAFTA DİLEKLERİMLE

We Built This City On Rock N Roll

Ahahahah! Arabanın içinde bağıra bağıra söylediğim bu şarkının klibini bulduğumda o zamanlara gittim :D...( Amcamla dolaşırken dinliyoduk, lakin daha kontak açmaya izinsiz yıllardı ) 1985 de kaç yaşımdaydım ben ya! küçüktüm evet ama 84 - 85 güzel senelerdi ...Bu parçayı dinleyip ozamanlardan olup içi mutluluk dolmayacak kim var bakiiimm???

Herkeseeee güzel bir hafta diliyorum....Çekinmeyin yağmur yüzünüze yüzünüze yağsın :D

4 yorum:

beenmaya dedi ki...

yağmur yağmalı gerçekten yüzüme yüzüme arada bende yağmalıyım ve karışmalı damlalar birbirine...dileğin dileğimdir...

My little Montenegro dedi ki...

Tek bedende bir tek ben kalana kadar yağsın bu yağmur yüzüme yüzüme ...

Official Editor dedi ki...

amcayla gezerken dinlenen şarkıya bak :)) biz o zmanlar cengiz dinlioduk :)))

My little Montenegro dedi ki...

Evet bazılarımız amcaları ile Pink Floyd falan dinleyerek büyüdük işde...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Portakalmavisi bir; hüzünleri dibine kadar yaşamadan terketmeyen, sonrasında da ardına dönüp bakmayan hüzünbaz zamanlar cambazı....

pin

yukarı