10 Eylül 2008

SEDA SAYAN NE YAPIYOR ???

Ben programcılık adına yapılanlara dikkat ettikten , ciddi anlamda cımbız muhabbetinden sonra birkaç ulusal anlamda da yayın yapan kanallarda izleyeceğim şeylere karar veriyorum...
Seda Sayanın programınıda bakardım eskiden ama artık ne yapmaya çalıştığını anlamadığımdan aslında yorum dahi yazmak istemiyordum da gene dayanamadım...
Şimdi Ramazan ayı dolayısı ile tüm programcılar İlahiyatçı Prof.lardan oluşan bir konuk listesi oluşturup halkın cıvıklaştırdığı hala nasıl sorulduğunu anlayamadığım sorularla haşır neşir olurken Seda Sayan geçen sezon yaptıklarını gene yapmaya nerde yaşadığını şaşırmaya başladı...
Türkiye Cumhuriyeti bir Hukuk devletidir...
Bizler hukukun ön gördüğü kanunlar çerçevesinde yaşamaktayız da bu hanım islam hukukuna uygun yaşanması gerektiğini sanıp bu ülkeyide bir şeriat ülkesimi sanıyor nedir Aaaa öylemi hocam , peki şimdi evlat edinmek günah mı hocam evet hocam ları sıralarken konu anlaşıldığı üzere EVLAT EDİNME...İslam dininde olayın günah ve haram olduğu söylendikten sonra miras olaylarının bile islam hukukuna göre nasıl çözüleceğini Seda Sayan İlahiyatçılara soruyor...Nasıl bir programcılıktır bu ben anlamadım...Çıkarsana hukukçu okadar çok hakkını dahi aramayı bilmeyen insanımız var ki...
Televizyonda yaptıkları herşeyide cahil halkı eğitmek amaçlı yaptıklarını savunup hatalarına kulp takan Seda Sayan ve benzerlerini kınıyorum...RTÜK diyeceğimde DÜDÜK desem daha doğru olacağından yazıktır hemde ulusal bir kanalda sabah sabah Cumhuriyetle yönetilen bir ülkede islam hukuku öğretilerinin verilmesi...
Birde çıkıyor şehitlerimize Allahtan rahmet dileyip yakınlarına başsağlığı dilerken diğer taraftan bilmem ne Dilşeker midir nedir kadın Kürtçe türkü söylüyor ( hani bizim türkülerimize ne olduysa ) Kökeni kürt olan seyirciler eğleniyor( kökenleri belli çünkü parçaaki kürtçe sözlere eşlik ediyorlar ) Seda Sayan arkada tempo tutuyor ...
Evet sapla samanı karıştırmamak lazım ama ben artık bunları dahi hazmedemiyorum...Şu mubarek ayda bile eylemlerine ara vermeyen bölücülerin yaptıkları bir asker kızı olarak kanıma dokunuyor...
Kanına dokunmayanlarda Seda Sayan gibi tempo tutuyor işte....

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Portakalmavisi bir; hüzünleri dibine kadar yaşamadan terketmeyen, sonrasında da ardına dönüp bakmayan hüzünbaz zamanlar cambazı....

pin

yukarı