26 Eylül 2008

KENDİM İÇİN





Seviyorum bu tarz tabloları...Gene bir gün migren ataklarından biri tutmuş ertesinde kendimi doktor kuzenimin arkadaşının hastanedeki odasının önünde bekleme odasında bulmuştum...Ama aslında bekleme odasından çok sanki bir sanat galerisinde kokteyl e gelmişimde biraz dinlenmek için oturuyor gibiydim...Antonio Di Viccaro tabloları ile orda tanıştım...Hani benimde bir hikayem olsun buralarda diyip aranıp bulunacak yerler tablo etmiş ...Bilmem belkide benim iflah olmaz Akdeniz insanı ruhumu tam onikiden vurdu tüm çizdiği manzaralar...Hani al şarabını ak tablonun içine gibi oldum...Paylaşmak istedim...

Not: Ressamların isimleri için slide ın üstüne mouse u götürün yüffen :D

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Portakalmavisi bir; hüzünleri dibine kadar yaşamadan terketmeyen, sonrasında da ardına dönüp bakmayan hüzünbaz zamanlar cambazı....

pin

yukarı