26 Ocak 2009

DENEMEK LAZIM


İnsan fotoğraf çekmeye başladığı zaman aslında baktığı çoğu şeyi göremediğini daha çok anlıyor...Fotoğraf çekmeye başladığımda aslında ister istemez içsel birde yolculuğa çıkmışım bunu anladım...Detaylara herzaman çok önem vermiştim ama aslında tamda yeterince öyle olmadığını anladım...İnsanın kendini anlaması, tanıması adına bu tür işlerle uğraşmaya başlaması aslında güzel bir macera...Geçmişte yaşanılanlarda zaman zaman kendini haklı sanıyorken farklı yaklaşmaya başlıyorsun...Ressam bir arkadaşım kadınlığımı çizmeye başladığımda anladım demişti...Bense görmeden geçtiğim pek çok zamana inat pek çok şeyi anlayıp görme çabasına düştüm...Anlamayı seviyorum ben...Anladıkça sorgulamayı seviyorum...Evet belkide bu yüzden içimi doldururken dışım bukadar çocuk ve kimi zaman ağar bir kitap gibi hayatta duruşum...Kollarını iki yana açmış pek çok şeye sarılma hevesi bu içimdeki :D...

5 yorum:

sufi dedi ki...

Ne güzel demekten başka birşey gelmiyor içimden.

HUYSUZBALIK dedi ki...

İadei ziyarete geldim güzel yazılar güzel fotograflarla karşılaştım. Fotoğraf çekmeyi ben de çok severim. Detayları yakalamak detaylarla mutlu olmak güzel bir özellik. Sevgiler...

My little Montenegro dedi ki...

@sufi, teşekkür ederim canım..
@Esin, hoşgelmişsin canısı...

La Loba dedi ki...

Herkes bakıyor ama aslında çoğu göremiyor. Fotoğraflamak görmeye başlamaktır zaten. Güzel bir yolculuk kesinlikle.

Adsız dedi ki...

benim gibi sorgulayan duygusal olan biriyle karşılaşmanın sevinciydeyim.ama sen içindekileri çokgüzel anlatıyorsun.ben de dolduruyorum ama boşaltamam sözlerle

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Portakalmavisi bir; hüzünleri dibine kadar yaşamadan terketmeyen, sonrasında da ardına dönüp bakmayan hüzünbaz zamanlar cambazı....

pin

yukarı