1 Ocak 2009

YENİ YILLLLLLLLL


Biliyorum hayat şu zamanlarda her zamankinden daha acı, daha gerçek...Ama yeni yıl,yeni umutlar kocaman heyecanlar...


Hani siz uyandığınızda evinizi saran o sıcaklık ve aile kokusu ve gökyüzünde uçan kuşlar, hep uğradığınız eczaneniz ve basamaklarını ezberlediğiniz mekanlarınız bu sene daha pek çok farkına varamadığınız şeyin farkına varıp, hepsinin sizinle bir yıl daha devirirken tüm kötülüklerden uzak aileniz ve size huzur veren kişilerle unutamıyacağınız geçmişinize dönüp baktığınızda gülümseyerek anımsıyacağınız bir yıl geçirmenizi diliyorum...


Kendim içinse ailemde kayıpsız, minicik bebeğimi sağlıkla kucağıma alabileceğim,şükürlere vesile kocaman mutlulukların üzerimize yağacağı, oğlumun ve eşimin sağlığı ile perçinleşecek en güzel paylaşımların olacağı bir yıl diliyorum...


Tanrım birde bebek gazlı olmasın olmaz mı ?

5 yorum:

Seyyah dedi ki...

olur canım oluuurr:)) sen yeter ki iyi ol... bütün dileklerinin gerçekleşeceği, bundan sonraki yıllarda bu yıl da 2009 kadar güzel olsun diye dileyeceğin kadar muhteşem bir yıl diliyorum sana... yazını okuyunca rahatladım:)) sevgiler..

Adsız dedi ki...

inşallah

My little Montenegro dedi ki...

:D İNŞALLAH EVET

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Aslında tek amacımız bu olmalı sevgili Portakal Mavisi; "Geriye dönüp baktığımızda güzelliklerlle anacağımız" bir yıl yaşamak.
Sevgilerimle...

My little Montenegro dedi ki...

@Özlem, teşekkür ederim canısı hepimiz için olsun bu dileğimiz...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Portakalmavisi bir; hüzünleri dibine kadar yaşamadan terketmeyen, sonrasında da ardına dönüp bakmayan hüzünbaz zamanlar cambazı....

pin

yukarı