16 Haziran 2008

ALINLARINDAN ÖPTÜK

Akşam öldük öldük dirildik ama ÇEK leri yenerek çeyrek finale de yükseldik...Orda olsaydım başıma ne gelecekse gelsindi atardım kendimi o stadın dayanılmaz mübarek yeşiline...Nasıl bir elektrik nasıl bir değişim ikinci yarı tanıyamadık ki oynanan futbolu...Hani madem var kapasiten neden birinci yarı oynamadınız diyeceğim ama birinci yarı dedim içimden aha şimdi fatih hoca ayakkabıyı fırlatıcak orta hakemin alnının çatına :D ...Çok güzeldi ya hissettirdikleri mükemmeldi hani dünyada neyle kıyaslarsın duygularını deseniz yemin ederim yerine birşey koyamıyorum...


Son dakikalarda Volkan kırmızı kartı yediya kamera şakası gibiydi...Genç takım dezavantajları denilsede durumun belli daha sakin daha sakin diyemedi iç sesleri ama Tuncay ne komik oldu :D ...Olay penaltılara kalsaydı Tuncayın yapabileceklerini düşünmek bile istemiyorum...Hani sahada kötüydü ama adam kalede devleşirmiş falan...

Akşamın futbolcusu Nihat olmuş ama en anlamlı laflarınıda Arda söyledi bence...İki lafı bir araya getiremiyen atv spikeri soruyor bu akşam ne yapıcaksını kutlama falan ??? Arda cevap veriyor ...Şükredicez...

50 yıl sonra ÇEK leri yenmişiz tabii şükredicez daha ne edilirki...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Baw, kasagad-sagad sa iya ubra blog!

Adsız dedi ki...

I agree with you about these. Well someday Ill create a blog to compete you! lolz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Portakalmavisi bir; hüzünleri dibine kadar yaşamadan terketmeyen, sonrasında da ardına dönüp bakmayan hüzünbaz zamanlar cambazı....

pin

yukarı