17 Haziran 2008

CEVAP VERİYORUM


2 yorum:

Fıkra Sevenlere dedi ki...

Sevgili Portakal mavisi..sanırım beni birisiyle karıştırdınız..Olsun ama böylece ben de sizi tanımış oldum..
Ben öğrtmn. makina mühendisi değilim.. Arkadaşınızla ad ve soyad benzerliği var sanırım.. Ben bildim bileli bu adlayım ama:)) Tanışıyor olmakta güzel bende sizi fav. ekleyeceğim..Notumda boldur bre!!
Sevgilerimle:))

My little Montenegro dedi ki...

yok yok ben hemen mühendislerle ilgili yazdığınız fıkraları okudumda fıkra gibi yazılmış ama aslında olağan yaşadığımız bir şeyi genele yazmak istedim :D Körler sağarlar olduk biraz ama olsun buda komik oldu :D Notu bol arkadaşlara hasret kaldık :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Portakalmavisi bir; hüzünleri dibine kadar yaşamadan terketmeyen, sonrasında da ardına dönüp bakmayan hüzünbaz zamanlar cambazı....

pin

yukarı