11 Haziran 2008

BLOGLAMADA ŞABLONLAMA

Eğer benim gibi çok renkliliği seviyor, sevdiğiniz konu hakkında uzun araştırmalar yapıp zaman harcıyor ve monotonluk katılmadan yenilemek ve her yenilediğiniz şeyde mutlu olmak isteyenlerdeyseniz öncelikle şablon seçeneklerini sunmak isterim...Ben beğendiğim şablonları sunayım sizde eğer severseniz indirebileceğiniz adreslere ulaşın...



Şablon adı : News from the sky



Şablon adı : Birdie’s Good Life





Bu aynı zamanda benimde kullandığım şablondur.Ben memnunun 3 sütunlu güzel bir şablon 3 column diye geçiyor :D
Şablon adı : Nyoba780




Şablon adı : Nyoba





Şablon adı : Butterfly


Şablon adı : Wow


Şablon adı : Flowers

Şablonun adı : Softlight




Şablon adı : Flogger Negro



Şablon adı : 3 Column Dark


Sanırım şimdilik bukadar yeterli...Ben bayağı araştırıyorum sonuçta ilginç şablonlar insanın daha çok dikkatini çekiyor...Dilerim sizde kullanabilirsiniz...

Kaynak:http://www.giselejaquenod.com.ar/blog/blogger-templates/

http://best-template.blogspot.com

5 yorum:

Adsız dedi ki...

Yuts, daw palagpat imo blog.

Adsız dedi ki...

Yutarets! kasagad bah!

My little Montenegro dedi ki...

Biri lottery diğeri lotto nedicem ben size ya pöhhh

Aylin Ünlü dedi ki...

şablonlar çok hoşmuş cidden,bende bu aralar yine ne yapayım diye düşünüyorum,kararsızlık kötü.

My little Montenegro dedi ki...

Evet hoş şablonlar sizin bloğuda inceledim sade ve güzel bebek temalı şablonları buldukça ekleyeceğim...Şöyle kalpli papatyalı :D belki hoşunuza gider :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Portakalmavisi bir; hüzünleri dibine kadar yaşamadan terketmeyen, sonrasında da ardına dönüp bakmayan hüzünbaz zamanlar cambazı....

pin

yukarı