5 Haziran 2008

ÖRDEK OLMASAYDINIZ GÖRÜRDÜNÜZ :P




Ördekler blog okuyucuları, blog okuyucuları ördekler :D memnun olun diye tanıştırmıyorum yemin ederim :D...Bunlar benim canımı çıkardı dün...Ya bir yakından çekemedim önde koyu renk olan arkada diğer ikisi ve ben :D Kalamış parkı park olalı böyle komedi izlememiştir.Gündüz huzur evi bahçesi gibi olan Kalamış Parkı sakinleri sevgili yaşlı amca ve teyzeler çok güldü ama ben bu zatların yüzlerini çekemedim gitti :D...Millet nasıl çekiyor bunları ya öğrenmem lazım var bir atraksiyonu ama dur bakalım ( size demiyorum dur diye lafın şeysi öyle :P)
Gittim...

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Portakalmavisi bir; hüzünleri dibine kadar yaşamadan terketmeyen, sonrasında da ardına dönüp bakmayan hüzünbaz zamanlar cambazı....

pin

yukarı