15 Haziran 2008

BİRİ SİZİ BEKLİYOR :D


2 yorum:

Fıkra Sevenlere dedi ki...

Körler sağırlar birbirini ağırlar gibi mi oldu:).. Pardon esprinizi geç aldım, köşeliyim demek.. Sayfanızı çok beğendim..Cıvıl cıvıl müzikte güzel gitmiş.. Size bir yerin daha adresini vereyim..Orayada renk getireceğinizi düşündüm.Kullanmasıda pratik..Bloggere attığınız ürün orayada otomatik atılıyor..Tereciye tere satmak gibi oldu ama belkide biliyorsunuzdur.
kendi adresimi vereyim.
http://fikrasevenlere.multiply.com
Selamlar tekrar..

My little Montenegro dedi ki...

Bilgilendirme için teşekkür ediyorum :D Körler sağırlar,tereciye tere satmak derken damlaya damlaya göl olur geğiği ile olaya anlam katıyorum ...Görüşürüz :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Portakalmavisi bir; hüzünleri dibine kadar yaşamadan terketmeyen, sonrasında da ardına dönüp bakmayan hüzünbaz zamanlar cambazı....

pin

yukarı