24 Haziran 2008

TİKİ SORUNLARI :D BUYRUN BURDAN YAKIN GOTİK GEYİKLERİ CABASI


Mağlum yaz geldi ve tikilerinde sorunları varrrrr...PEHHH!!!Kadiköyde bir yer var rıhtıma yakın eski bit pazarından aşağı doğru süzülünce oralarda ...Sahilsiz Ortaköy formatında tek farkı fazlaca siyah olması bir ara makinadaki renk değişim düğmesine basmıyım diye bile düşündüm zaten heryer siyah beyaz gibi...Etrafta gotik tipler olmasa İnönü Stadına düşmüş bir kıvam var yaniii...Bir kaç kız tiki ağzıyla konuşup dalgalarını geçiyorlardı ...Ben seviyorum bu gotikleri soğuk görünüşleri altında frekansı güzel utturursan kırkyıldır tanışıyomuşsun gibi muhabbet açıyorlar...Onların gözünde bu tikiler gösterişli bir araba turuna veren tipler :)Doğru söze ne denir ...Tabii bunlar akça pakça güneşi sevmiyorlar tikiler öylemi ya zaten havalarda sıcak bu ojeler kurumuyorrrrrr kiiiii moduna girmişler çoktan:D ...Bronz tenin güneşlenerekte olabileceğini çözenlerde var analarının karnından solaryumdan doğdukları için olayı bilemiyolar gerçi neyi biliyolarki Gaziantepi Ege bölgesinde sanan salaklardan ne beklersin...Bu kızların bir güneş kremi muhabbeti varmış bu gotik kızlar yaptı koptuk cidden...50 faktörle daha iyi yanılacağını sanan salakaları bile varmış :D Suratlarını bu yaşlarında Oklahoma hortumu çarpmışa döndürdükleri için kınamaya bile acıyorum aslında...Bu kızlar hayatı Babişkolarının sağladığı imkanlar yada verdikleri adamların sağladıkları ile yaşanılası sanarken etraflarında olup bitenlerden bihaber canları istediğinde baskı yapıyor diye annelerinide öldürüp yeterki o imkanları kaybetmeme hırsı ile yaşarken ben sevgili gotiklerimin yanaklarından öpüyorum :D

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Portakalmavisi bir; hüzünleri dibine kadar yaşamadan terketmeyen, sonrasında da ardına dönüp bakmayan hüzünbaz zamanlar cambazı....

pin

yukarı