24 Haziran 2008

CADIYIM


Cadılığım üstümde gene .Bu mevsimsel bir durum mu anlamadım oturdum yıldız haritamı çıkardım, sağolsun bir site sayesinde...Bak siteye sağolsun dedim anneme aslında çok şey borçluyum unuttuğumdan kırkkere aradım ya kaçta doğduğumu sormak için .Arıyorum araya bir sürü laf sokuyor sonra unutuyorum arada söylemiş oluyor çünkü. Kızım 11:00 de diye sonra vay doktorlar şöleydiden of buram ağrıyora kadar giden muhabbette, teyzeni aradınmıya geliyor ordan tamam anne tamam anneler hop kapatıyorum ulan ben kaçta doğmuştum oluyorum gene arıyorum..."Aaaa sen vitaminlerini mi almıyosun 11:00 dedim kaçkere diyeceğim" derken vitamin muhabbetine giriyoruz ilk konuşmada teyzemi ikinci konuşmada vitaminleri üçüncü aramamda Atatürk devrimlerinin travma yaratmadığı ama bu izlediği gerçekler yüzünden tıpkı menepozdaki gibi sıkıntılar bastığını,dördüncü aramamda Cumartesi saat 11:00 de gideceği yeri anlattıda anlattı...Off anne ,tamam anne demelerimede kızdı tabii.Anneye öyle söylenmez diye :D ...Ben aslında doğacağım gün doğmamışım doktorlar beni yani annemi bir gece bekletmişler...Yani o bekleten doktoru bir bulsam biliyorum ben edeceğimide kaç seneme maloldu ya doğumla ilgili açılan her muhabbette aynı tekrarlamalar ...Burdan doktorlara sesleniyorum bekletmeyin kardeşim siz neden doğacak çocukların geleceğini güzel doğum anılarıyla süslemiyorsunuz ya :@ Çok kızdım kahrol düşman alsana bomba...
Neyse işte doğum haritama göre aslında iyi durumdayım da bu sıcaklardan mıdır nedir hani biri kötü bir laf söylesede yada ofsayt bir durum yaratsalarda atlasam modumdayım :DCadıyım çok güzel laf koyarım ...Göz kapağımda tanımlanamaz bir beyaz leke oldu ...Yarın doktora gidicem kötü birşeyse ağlar açılırım belki ...Olmadı en kötüsü hastanede kavga çıkartırım :P

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Portakalmavisi bir; hüzünleri dibine kadar yaşamadan terketmeyen, sonrasında da ardına dönüp bakmayan hüzünbaz zamanlar cambazı....

pin

yukarı