21 Haziran 2008

DERTLİYİM


Sevgili blog birader bu sefer cidden kendimle ilgili bişeyler yazıcam...Benim canım çok sıkkın böyle canım sıkkınken bile canımı sıkan şeyi unutmaya çabalarken drank drank! karşıma çıkmasıda ayrı bir olay...Uzun zamandır elimdeki Hp fotoğraf makinası ile sınırları zorlama bağbında kuş demedim,çiçekdemedim herşeyi çektim ...Tabii belli bir kalite içeriği ile öyle herşeyi çektik dedikse içinde manası olan kareler yakaladım yahuuu.Neyse birader bu Hp şeysi yarı profosyonel dolayısı ile o içinde kaybolasım gelecek kareleri çekemiyorum...Acayip canım sıkılıyor ben işte canondur yok nikondur diye dolanırken elimdeki Hp de gariban gariban üzülüyorum tabiide diğer makinaların fiyatları uçmuş yani altı milyar falan gibi meblağlardan bahsediyorum :D...Öncelikleri belirlediğimde bayağı alt sıralarda kalıyor ....

Hani ben beğendim de ulaşamadım ya gazete alıyorum eklerde ana sayfa yapmışlar bu makinayı Allahım kabus gibi ben şimdilik unutmaya çalıştıkça karşıma çıkıyor ...Hani rüyalarda olurya sen kaçarsın o şey herneyse seni kovalar işte o mod bendeki...Bu ara olmaz ama ilerde belki ...Gerçi alemin derdi yanında benimki iğrençte ama cillop gibi ya makinaya bak ...11 netlik noktası, 2,5 LCD ekran,10,2 Mp Dijital SLR ...Allah kahretmesin ya plazmadan pahalıya geliyor....Millete madara olduk Romanyada ucuzmuş güya ama yol parasıyla aynıya gelirmiş ahahahah!Yaşasın kısıtlanamaz fotoğraf çekme özgürlüğü kahrolsun pahalı makinalar :D

2 yorum:

Kültür Mantarı dedi ki...

amerika dan getirtin bence.

myus.com a üye olun, onlar size kargo parasına gönderirler. ama d300 çıkmışkende d80 alınmaz yani..

Kültür Mantarı dedi ki...

bu arada benim portfolya ahanda burda


http://www.fotokritik.com/kullanici/skilic/portfolyo/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Portakalmavisi bir; hüzünleri dibine kadar yaşamadan terketmeyen, sonrasında da ardına dönüp bakmayan hüzünbaz zamanlar cambazı....

pin

yukarı