24 Haziran 2008

KÜPELİ


Aslında çektiğim fotoğraflarla böbürlenme safhasında değilim henüz ama işte bu fotoğraf bana inanılmaz mutluluk veriyor.Pekçok makro çekim yaptım ve halende yapıyorum ama birdaha bu renklerde bu güzellikte birşey daha yakalarmıyım bilmiyorum...Yani düşününce Tanrının varlığı ile alakalı mükemmel ıspatlardan biri bu işte...Kendimizi patlatsak bunu yaratamayız...Yani olayın o boyutuna çok girmiyorum çünkü zaten çokta o bakımdan takılmıyorum...Yani peşi sıra bunları izlemek akvaryumda balıkları izlemek gibi benim için...İnanılmaz dinlendirici...Güzel birşeyler paylaşmak adına isminide vereyim bu çiçeğin KÜPELİ...Beni bu çiçekle tanıştıran Goncaya sonsuz sevgilerimle :D

3 yorum:

Cevval Portakal: dedi ki...

Gerçekten harika bir şeymiş bu. O renkler filan, sanki kumaş gibi duruyor. Ben ki çiçekten böcekten çok etkilenen biri değilimdir, bu gerçekten de harikaymış.

My little Montenegro dedi ki...

Evet ya kimbilir kaçkez bakıp göremediğimiz güzelliklerden biri işte...Bakımıda öyle zormuşki zillinin bakamadım tabii bu fotoğraf yadigar kaldı :D

Adsız dedi ki...

Evet güzelmiş

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Portakalmavisi bir; hüzünleri dibine kadar yaşamadan terketmeyen, sonrasında da ardına dönüp bakmayan hüzünbaz zamanlar cambazı....

pin

yukarı