9 Kasım 2008

BİRİ ZİLİ ÇALSIN

Kocaman iri gözlerimi kaçırmaya çalıştıkça yakalanıyorum ben bu hayatta..."Gülmemeliyim gülmemeliyim" hep gülünce tuvaletten çıkıp fermuarını açık unutmuş erkek mahçubiyeti yaşatacağımdan korkarım insanlara ve gene o korkudan gülmemek için dilimi ısırıyorum :D

Çok zor zamanlar bunlar karşımda kocaman adam konuşuyor ve bıyığında birşey var...Ama gülememeliyim ama duramıyorumki :D Zil çalsada tenefüse çıksak ya da ya da bilmiyorum ( da ları ayrı yazdım ama bunuda bilemedim şimdi )...

Hep aynı genlerden gelme hallerden bunlar annem yanıma sokuldu derken teyzem ve teyzemin kızı biz ve bize bakan satıcının bıyığındaki şey .....Ahahahhaha!

Amca şeye benziyor bizimkiler dizisindeki hani giriş katında oturan bir adam vardıya O'na Sabri Bey miydi unuttum şimdi...Söylenmezki böyle ciddi bir sohbette de "Bıyığınızda sümük mü yoksa içtiğiniz birşeyin kaymağımı kalmış anlamadık diye :D..."

Biliyorum çıkınca kuzenim taklide başlıyacak biz komik bir aileyiz ve birimiz güldümü diğerleride peşinden gidip birsürü şey devamında gelip gene sokaklarda krizlere girmiş kadınları oynıyacağız....

Annem salon kadını edasında kuzenimin o kendimizi tutmamız sırasında "Kaynanam" diye olaya işaret tutacak birşeyden bahsederken mıçmıştık. Annem birkaç adım öteden gene nerde ve kimlerle olduğumuza aldırmadan "Kayınvalide" denir öğretemedim size şunu diye atıldığında ben kendimi mağazanın kapısından dışarıya atmıştım bile...Peşimden gelen teyzemle kapıdan hala didişerek çıkan kuzenimle annemi seyrederken "bıyık" dediğimden sonra yirmi dakka gözlerimi açamadan güldüğümüzü anımsıyorum ahahahha!

Annem durup durup "O adamın bıyığındaki neydi yahuu öyle ...Sen bir satıcısın kendine dikkat etsene Allah Allah..."her dediğinde yıkıldık koptuk...

"Tülin sahiden neydi o satıcının bıyığındaki ?...."Yeterrrr biri zili çalsın tenefüse çıkalım zaten çişimizde geldi :D ....

Portakalmavisi...

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Portakalmavisi bir; hüzünleri dibine kadar yaşamadan terketmeyen, sonrasında da ardına dönüp bakmayan hüzünbaz zamanlar cambazı....

pin

yukarı