12 Kasım 2008

EGE YE DAİR

Dikkat ettim kim sıkılsa kim emeklilik hayalleri kursa bir Ege ye yerleşme, kaçma, sığınma durumları içine giriyor...Olmaz durun orası benim sığınağım....
Ben önceki hayatımda sanırım Egede yaşadım ...Tabiii öyle bir olgu varmı bilmiyorum içsel bir tanımlama bu....Denizin kenarında durup kar beyazı elbisemle kıyıya vuran denizin akşam üstü esintisiyle huzur buluyormuşumda geri dönüp baktığımda penceresinde tülleri uçuşan evimden gelen mis gibi çiçek kokularıyla ben sanki günü selamlıyormuşum o hayatımda ya da bu benim Egeyi mekan seçmeme avuntu sağlayan kendimce yarattığım içsel birşey ...Evet gidicem bilmediğim Alaçatı mı olur yoksa başka bir yermi bilmem yerleşicem, yaşlanıcam, ölücem...Mümkünse küllerimi bile Egeye savursunlar okadar derin bir bağlılık hallerindeyim...
Benim sığınağım orası herkes kendine başka bir yer seçsin ....Yoksa hayallerin boşluktaki kirliliğinden gitmeden Egeyide kirleticez...Ben söyliyim önce ben hayal ettim çekin hayallerinizi üstümden ....Bir rahat nefes alalım Egeye dair :D ...

2 yorum:

sufi dedi ki...

Sen bir kez İzmir'e gel arkadaş gel ve mutlu ol.Yıllar yıllar var çok şükür sokaklarında sinirli kavga eden bir insan görmedim.Yumuşacık sevgi dolu, içten, huzurlu insanlar topluluğu.Hep merak etmişimdir acaba hergün gevrek yediklerindenmidir nedir diye?İzmir kollarını açmayı da biliyor inan, gel seni bekliyor.

My little Montenegro dedi ki...

@sufi,Dingin bir bekleyiş bu benimki biriktirip biriktirip geleceğim...Domatesler ekeceğim bahçeme, mis kokulu yaseminler sarıcak kapımın girişini ve ben her akşamı kırmızı şarabımla karşılayacağım :D...Teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Portakalmavisi bir; hüzünleri dibine kadar yaşamadan terketmeyen, sonrasında da ardına dönüp bakmayan hüzünbaz zamanlar cambazı....

pin

yukarı