21 Kasım 2008

KOMÜNİST SEVDALAR




Komünist sevdalar yaşadık biz hep sonbaharlarda

Ben senin yara izlerine sen benim kalbime hayran

Kocaman sardunyalar sardık sevdamıza

Sakızlısından yeşil parkalara saklandık

Sen hep umut dedin ben hep biz dedim

Aynı yollarda kolkola farklı adımlarla yol aldık

Ben liberallerin kölesi sen azminle dışarlarda, yaşadık da yaşadık

Kokunu özlüyorum hep

O demir pası kokan parkandan yayılan kokunu

O parke taşlı yollardaki sıcak sarılmalarımızı

Komünist sevdalar yaşadık biz hep sonbaharlarda

Yaprak yaprak yağıyor gök

Sen mutlumusun oralarda

Sevda kanadı kırık bir kuş olmuş şimdilerde

Göçü zor kalması daha zor olan

Sensiz koca bir yıl daha devirdim

Güzel kalpli anarşistim

Gözlerinden hasretle öperim

...



Portakalmavisi

4 yorum:

YALNIZLIK OKULU dedi ki...

ben her baharda komünist sevdalar biriktirdim...
Giydiğimiz parkalar acılarımızı saklasın diye...
Ben sana bir devrim yolu ördüm ; ömrümüzün ilkbaharında...
sonra bir postalın ayak seslerine şehit verdik devrimci sevdamızı...

My little Montenegro dedi ki...

Ayrı zamanlarda terkettik yürdüğümüz yolları,

Hala anımsıyorsam kokunu

Bilki kazımışım yaralarımın altına

Bir postal bir tank mı bitirdi bizi

Ellerimde hala son günki sevgin

Kocaman kuşlar yolladım her sene sana buralardan kanat kanat

Sen oldu tüm yapraklar her sonbaharda

Yağdılar üstüme kanat kanat...

My little Montenegro dedi ki...

@YALNIZLIK OKULU,dayanamadım ben de yazdım...Sanki hiç bitmemesi gerekliymiş gibi...Teşekkürler

YALNIZLIK OKULU dedi ki...

Ben seni uzaktan sevdim...
son yolladığın mektubu binlerce kere baştan okudum...
Kokunu bırakmışın sayfalara...
Ben seni küf kokulu koğuşlarda ;
parmaklıklar arasında sevdim...
Bizim güleç yüzlü çocuklarımızın hayali girdi her gece rüyama...
Aramıza örülen duvarlar mı ayırdı bizi, yoksa bizler unuttuk mu sevgilerimizi...
şimdi göz yaşlarım sana akıyor...
belki de bana...
ne yalan söyliyim galiba bize akıyor...
her sabah kuşlar uyandırdı beni senin sesinle soluğunla...
ben kuşlara baktıkça kuşlar bana seni anlattı satır atır...
şimdi burda son bahar...
şimdi burda yağmur yağıyor...
bu yağmurlar yoksa beni seninle yıkayan göz yaşlarımı sevdiğim...
Burda bir komünist ağlıyor sevdiğim...

Not: bitmesin diye belkide...Belkide biraz arsızlıkla bende devam ediyorum...bu güzel mısralar için teşekkürler elelerine sağlık...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Portakalmavisi bir; hüzünleri dibine kadar yaşamadan terketmeyen, sonrasında da ardına dönüp bakmayan hüzünbaz zamanlar cambazı....

pin

yukarı