12 Kasım 2008

HİÇ YAŞANMAMIŞ



Hiç yaşanmamış ....

Hiç yaşanmamış mısralara dökerken göz yaşlarımı
Önceden kalma acı ayak izlerine basmama telaşı
Sen çok uzaktaki içimde nefes alan
Sandığın kadar ne kolaydım nede zordum
Hiç yaşanmamış mısraları sana saklıyordum
Saklanmam senden değil kendimdendi
Okadar acıdıki bu kalbim
Okadar kuytularda bırakıldım ki
Ne sarabildim seni
Senin istediğin gibi
Ne de kendimi sevdirdim
Dilediğim gibi
Hiç yaşanmamış mısraları sarmalama telaşı
Sarıp sarmalama kaldırma ağlaması
Kalbimden yok olma muhtırası....
Severim de giderim de biterim de
.....
Portakalmavisi

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Portakalmavisi bir; hüzünleri dibine kadar yaşamadan terketmeyen, sonrasında da ardına dönüp bakmayan hüzünbaz zamanlar cambazı....

pin

yukarı