21 Kasım 2008

İNCECİK BİR DUVAR ÜZERİNDE YÜRÜYORKEN BEN


Beni sevmedinde sadece eğlenmeyi mi seçtin?...Hayat önüne seçenekler koyarken herbirimizin sen içinden en adisini mi çektin...Kocaman karlar yağdırdığın kalbime inceden nakşedilen nefretinle neden seni böyle anımsamamı seçtin...Neyimdin sen benim sevgilim değilmiydin geçmişin acısını alacağın sadece bir yetimmiydim...Çentikler listende bir kara çizgimiydim ben...
Kalbimde hançerle dolandığım sokaklardan gelen yemek kokuları bile uyuşmuş beynimde açlığımın kaçıncı gününde olduğumu hatırlamama yardımcı olmuyordu...İncecik bir duvarın üzerinde kolumda şırınga sonuma doğru yürüken ben, sen yeni bir çentik bulmak üzereydin bilirim...Anam, babam, ağabeyim kimim varsa kimsesizim neysem ben hiçbirşeyim...Yanlış bir seçimin kalbimi kanatan hançeriyle dolanırken sokaklarda çocuk sesleri duyupta annemin rahmine dönmek istediğimden midir bu yalnızlık ağlamalarım...Sana beddua etmem ben edemem küçücük hayallerim mi dolanıcak ayağınada tökezliyeceksin...
Yağmur yağıyor, sen eviden o kadınla sevişirken ben elimde en çok sevdiğin pizzalarla kapında dikiliyordum...Sizi ilk gördüğümde hissettiğim tek şey pizza paketinin altında sıcaktan yanan elimdi...
Hangi açıklaman beni yaralarımdan kurtarırdı ki ...Karşımda oturmuş evet hayvanca birşeydi derken sen, ben elimden bedenime yayılan yanmalarla ordan olabildiğince uzaklaşmayı düşünüyordum...Evet hayvanca birşeydi...Ve ben böyle bir hayvanı mı sevmiştim???...Üşüme dedin bana montumun önünü iliklemeye çalışırken çok mu umrunda söylesene dejenere olmuş bünyende benim üşümem çok mu önemli senin için...Günahların bedeli böyle ödenmez....
Kalbimde hançer incecik bir duvarın üzerinde kolumda şırınga sonsuzluğuma yürüken ben, sen vicdanını bul diliyorum....Ben gibi başkalarınıda yakma, ağlatma,canını yakma,kimsesizliğini anımsatma.....
Gözyaşlarınızı kimler için döktüğünüzü iyi belleyin...Deymeyecek kişilere akıtacak duygularınız olmasın içinizde...Ve bunu aylar sonra anladığınızda birde bu canınızı yakmasın...
Portakalmavisi....

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Portakalmavisi bir; hüzünleri dibine kadar yaşamadan terketmeyen, sonrasında da ardına dönüp bakmayan hüzünbaz zamanlar cambazı....

pin

yukarı