7 Kasım 2008

NİHAYET BULUŞTUK - MİNİCİK BİR DOKUNUŞ

Saatime baktığımda sanki belirli biryerden değilde direkt gökyüzünden düşüyordu koca çınarların yaprakları " Tanrım" dedim bir işaret gönder bana birazdan eşim gelicek ve birlikte yeni doktorumuza doğru yola koyulacağız...Kasımları sevmem ya hani ve hep benden aldıklarına lanetler okurum ya söz veriyorum birdaha hiç bir Kasıma sövmiyeceğim "Lütfen herşey benim ve bebeğim için güzel olsun" derken birden bulutların arasından güneş açtı öğle vaktini haber veren ezanla bir nebze de olsa içime huzur yağmurları yağdırıp ilerden köşeyi dönen eşimle gözgöze geldiğimizde " işaret demiştim ama " dedim içimden tam o anda yanımdan geçen bir kadın " sende mi servisle gelicek çocuğunu bekliyorsun" dedi.." Yok" dedim gülümsedim. "kaldırımda nöbetçi gibi bekliyorlar sıra sıra baksanıza dedi ve uzayıp giden caddedeki kaldırımda bekleyen bayanları gösterdi ve ben gene gülümsedim "yok ben daha uzaklardan bekliyorum" dedim karnımı tutup. Kadın gülümsedi busefer "Hayırlısı olsun yavrum" dedi...Arabaya bindiğimde eğer bu bir işaretse bunu olumlu aldığımı düşünürken annelerin beklediğini farkeden eşimle birlikte son zamanlarda çocuklara karşı artan şiddetin şehir yaşantısını nasıl etkilediğini konuştuk, Fenerbahçeden konuştuk çünkü maç varmış :D, içimizde kopan fırtınalarla tıngır mıngır doktorumuza gittik...
Elimde raporlar tahliller, ozamana kadar kullandığım ilaçların isimleri ile kendimi dışardan izlediğimde doktora gayet açık hem derdimi hemde yaşadıklarımı artı neler yaşayacağımın endişesiyle kibar kibar konuşuyordum...Birazdan doktor birşeyler söyliyecekti ve ben bunu bilmediğimden daha çok konuşmayı diledim o an ve sanki kendimede acıdım biraz...Doktor ziyadesiyle ciddi beni dinledi raporlarımı inceledi ve dediki herşey çok normal eğer bir riskiniz varsa bu da 180 de bir...Bunun sebebide biraz yaşım birazda aslında yapmam gereken fakat maalesef önceki doktorun önermediği hamile kalmadan önce yapmam gerekenlerden kaynaklıydı....Evet Rubella ve toxoplasma çok yüksek çıkmış fakat bunun anlamı şu anda çok yüksek oranda bağışıklığım olmasıymış bunun hamileliğin ilk ayında geçirilmesiyle alakası yokmuş...Benim için önerdiği amniyosentes içinde bize pek çok şey anlattı...Netlik görmek isteyen pekçok doktor bu aralar bu ikili ve üçlü testlerle yetinmiyorlar sanırım :D...Bizi sıkıştırmadı ve eşimin sorduğu her soruya güzel güzel cevaplar verdi ve bize 18. haftaa kadar zaman verdi düşünmemiz için bu arada yapılacak üçlü testin sonuçları normal çıkarsa bizim kararımız eğer normal çıkmazsa O nun kararı önemli olacaktı...

"Eveeeet hadi bakalım bebeğimizi görelim":DBir anda üçümüz bebeği gibi oldu cümle ama kim aldırır ki ilk defa göreceğim bebeğimle buluşmak için karanlık olan muayene odasına geçtik...O cıvık jeli sürerken doktor benim tek düşündüğüm "eli kolu tamam mı" idi :D

Öce kafasını gördük yüzü seçilmiyordu :(.Uzanan inci dizileri omuriliği imiş ...Yüzü dedi eşim yüzü neden belirmiyor ...Çünkü elleri ile yüzünü kapatmış bebeğimiz hımmm biz şimdi kafa çapını ölçelim ozaman :D ellerini görebiliyorduk tepesinden kafa çapı ölçülürken minnacık ellerini görebiliyorduk doktor şimdide karnını ölçelim dediğinde zımbırtıyı aşağı doğru indirirken ellerini yavaş yavaş açmasın mı.Hani yavaş çekim olsa bukadar o an güzel ve yavaş geçerdi...Minicik elleri ile kapadığı yüzünü açtığında elleri gene gölge dansı yapıyordu :D derken tekrar yüzünü kapadı minicik gözleri minicik burnu biz eşimle bakarken doktor " Aaaa bize cööö yapıyor bu" dedi ...Gelişim geriliğini en çok kaval kemiği ölçümünden anlıyabiliyorlar çok şükür bütün ölçümleri normal çıktı :D Ama bu seferde bacaklarını öyle bir çapraz yapmış ki cinsiyetini öğrenemedik :D...Kalbini gördük ve sesini dinledik...135 gr 7 cm olan minnacık bedenine canımı vereceğim bebeğimle vedalaşırken o hala elleriyle yüzünü kapatıp açıyordu...Hiç dokunmadığın bir şeyi özlemenin ve sevmenin tarifini yapamıyorum...Ama bebeğimizi çok seviyoruz...O bizden gitmediği sürece ayrılmayada hiç niyetimiz yok...

Doktordan çıktığımızda yemek yiğemediğim için gidip biryerlerde yemek yedik ailemizdeki herkesi aradık...Ve günün anlamını hep anımsamak adına küçük iki şey aldık tıpkı kendisi gibi...Küçük ellerine birşey bulamadığımız için küçük ayaklarına çorap aldık




Ayrıca yapımda ve destekte beni yalnız bırakmayan babamıza da biraz iltimas yapalım dedik...



Yazdıklarımı yurt dışından takip eden arkadaşlarım için söylüyorum çok iyiyim sadece iki gündür bulantılarım çoktu...Bu arada bloğumu bebek anne bloğuna çevirmiyeceğim :D Bu olaylar beni çok etkilediği için burayada yansıdı :D ...Beni pekçok tahlile boğup herseferinde riskleri önüme yığan beni tahlilleri yaptırmak dışında bir düşünceye sevk etmeden canımı yakan doktoru kınıyorum....
Aslında nette çok araştırdım konu başlıkları ile arama yapıldığı için belki daha sonra hamile kalmadan yapılması gerekenler ve benim canım yandığı için detaylı açıklamalar olan bir iki yazı daha yazarım ama hepsi bu :D ...He birde isim konusunda yazışırız işde :D Bebeğim ve beni düşünen iyi dilekleri olan herkesi sevgilerimle kucaklıyorum ....
Portakalmavisi...

9 yorum:

beenmaya dedi ki...

okurken gözlerim doldu desem ve yüzümde sanki oradaymışım ve kendi gözlerimle herşeyin iyi olduğunu, olacağını görmüşüm gibi bir tebessüm yerleşip kaldı desem evet evet ikisi aynı anda :))

benim annelik hormonlarım kabardı sanırım bu aralar :))

My little Montenegro dedi ki...

@beenmaya,tüm yaşadıklarımı anlatırken bunları hissettirebilmişsem ne mutlu bana...tüm insana ait duyguları yaşamak en güzeli işte farklı yerlerde olsak bile :D

Aydan Atlayan Kedi dedi ki...

Ne güzel haberler, çok çok çok sevindim :) O tatlı minik ufaklığın hayatı hep sağlıklı olur dilerim ve yine dilerim ki şahane bir hayatı olur. Sevgiyle öpüyorum seni...

My little Montenegro dedi ki...

@aydan atlayan kedi,Canım çok teşekkür ederim...Hayat biryerlerde küçük pıt pıtlarlada olsa atıyor işte :D

Seyyah dedi ki...

iyi haberlerinizi duymak ve senin heyecanını mutluluğunu hissetmek ne kadar güzel..daim olsun canım benim, sebvgilerimi yolluyorum size:)

Buzcevheri dedi ki...

Ne güzel bir duygudur ya bende yaşamak isterdim.Her daim sağlıklı sıhhatli olması dileğiyle.

My little Montenegro dedi ki...

@Nily, zor zamanlarımın meleği teşekkür ederim canım...İki gündür uyuyabilmek okadar güzelki uyumayı unutmuşum :D

@Buzcevheri,Dilerim bu duyguyu tatmak isteyen herkes bir gün fevkaladesiyle yaşar...Teşekkür ederim...

me&myself dedi ki...

Selam.
çox ciddiyim.. içim bir tuhaf oldu :( anne`liğin ne demek olduğunu,anneliğin nasıl güzel bir şey olduğunu,annelerin düşüncelerini az da olsa anladım :( inşAllah hayırlısı ile bebeğinize kovuşursunuz ve inşAllah,anne ve babasına hayırlı bir miniminnacıkkkkkkk ,miniminicik bir tatlı bebekk olurrrrr... evinizi alt-üst eder :P saçınızı çeker :PpP amin!:) inşAllah bebeğiniz sizinle ayni evi paylaşır.. yazdıklarınızı okurken,sanki bebeğinizi ben de görmüş gibi,o yazdığınız gibi minimini ellerini,yüzünü tutmasını,bırakmasını ben de gördüm sanki..:)

P.S. blogunuzu izliyordum ,sonra kayb ettim,dün hatırladım.. sabah nete girer girmez googleden aradım ,buldum.. :PpP seviyyeli yazilar.. tesekkur..

My little Montenegro dedi ki...

@me&myself;teşekkür ederim güzel dilekleriniz için :D...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Portakalmavisi bir; hüzünleri dibine kadar yaşamadan terketmeyen, sonrasında da ardına dönüp bakmayan hüzünbaz zamanlar cambazı....

pin

yukarı