22 Kasım 2008

LODOS ZAMANI


Eskiden olsa içkimi alıp dikilirdim lodosun karşısına :D...Boğazda büyüdüm ben akşam oldumu boğazda balığa çıkıp lodosa yakalananları karşılamaya inerlerdi sahile...Kimileride içkisini alır denize,lodosa karşı içerdi...Çok zaman yapmışlığım var :D denizde balık oluyorsun lodos bir yandan, içki bir yandan, için bir yandan çok kötü savuruyor seni...Eee durumum malum gene dayanamadık ama eşimle bu sefer lodosa karşı çaylarımızı içtik...Bu başka bir keyiftir...Çok zamanlar bilirim üzerimizde yağmurluk Kandillide denize karşı bir banka oturup birbirimiza sıkı sıkı sarılıp hem yağan yağmura, hemde denizden gelen dalgalara inat orda oturduğumuzu...Hiç konuşmadan sadece sıkı sıkı yanyana sarılıp :D...
Hep şahlanan dalgalarda "Yassou" (yassu) diye içenler denizin düğününden bahsederlerdi... Çok küçüktüm ozamanlar denize beyaz gazoz döküldü de kabardı sanardım :D ...
Gündüz gündüz lodosun gözüne gözüne çay içtik bu sabah...Neye olduğunu bilmesemde YASSOUUUU :D Lodosum aynı geçmişim mazi olsada :D
Portakalmavisi

6 yorum:

sufi dedi ki...

Lodos geçmişi sinesinde taşıyıp gelmiş, aşkınıza en güzel anıları katmış da gelmiş.Köpürmüş gazoz köpüklü deniz, çocukluğundan bir yalanı belleğine çizmiş.Ne güzel etmiş, sevgiler.

Nilambara dedi ki...

"denize beyaz gazoz döküldü de kabardı sanardım" :))) şahane!

ne iyi yapmışsınız, ne keyiftir o köpüren dalgaların içine dalıp gitmek, kaybolmak... çayla da olsa yassouu.. afiyet olsun :)

http dedi ki...

aynı boğaza kıyısı olan başka bir yerdenim bende... o sebeple seni en iyi anlayanlardan biri de ben olurum...

hele o lodoslu akşamlarda sahile inip de kuduran denizin, karaya vuran dalgalarından sıçrayan tuzlu suyunu tatmak zoraki... ne güzeldir be...

My little Montenegro dedi ki...

@Sufi,Teşekkür ederim bu güzel yorum için :D...

@Nilambara,teşekkürler...Evet en güzelide aynı duygualrı paylaşanlarla bunu yaşamak.

@Kutup zencisi,evet tamda anlatmaya çalıştığım buydu ...ÇOKKKKKKKK GÜZELLLLLL

Aydan Atlayan Kedi dedi ki...

"denize beyaz gazoz döküldü de kabardı sanırdım" işte buna bayıldım. Biz çocukken ne kadar renkli oluyor zihinlerimiz değil mi? Çocuklar belki bu yüzden harikalar, hep bizi şaşırttıkları için...

My little Montenegro dedi ki...

@aydan atlayan kedi, canım benim bizde sanki biraz çocuğuz blog isimlerimize baksana :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Portakalmavisi bir; hüzünleri dibine kadar yaşamadan terketmeyen, sonrasında da ardına dönüp bakmayan hüzünbaz zamanlar cambazı....

pin

yukarı