4 Kasım 2008

ORTAYAŞ KADIN MUHABBETLERİ


Bir araya geldiğimizde çokda ortak yönü bulunmayan ama hepimiz makyajsız olan bayanlardık...Evli olanlar eşleri, bekar olanlarda kendileriyle gelmişlerdi bu hafta sonu buluşmasına...
Bazıları ile henüz orada tanışmama rağmen insan orta yaş gurubunda ise konular açıldı mı sanki kırkyıllık ahbapmış gibi oluyor...Zaten havayı güzel bulduk mu atıveriyoruz kendimizi dağa, bayıra....Masalar kuruldu sohbetler başladı zaten marjinal bir gebelik geçiren ben ( kaç kadın hamileyken rakı ister yahuuu!)elimden geldiğince pasife yatıp önüme yığılan yiğeceklere "nasıl ama yaaa " diye bakıp duruyordum...Ne pişse önce bana verdiler, hangi doğa eseri şey edinilmişse önce bana yedirilmeye kalkıldı...Hani tırsmadım da değil ama çok eğlendiğimi söylemeden edemiyeceğim :D ...
Bir kaç kadın biraraya gelince ne konuşur tabii ki erkekler :D .Evliliğinin ilk yıllarında çalışan eşine destek veren erkeklerin 5. seneden sonra nasıl değiştiğini şimdi rüşvetsiz hiçbir ev işine el atmayan eşlere karşı nasıl bir silah geliştirebiliriz den başlayıp erkeğin 40 yaş sonrası hallerini değerlendiren ince detay mükemmel sohbetlerimizi, gelin çekiştirme, görümce karalama, kayınvalide irdeleme olarak devam ettirdik...He evet trafikteki dangalak erkek sürücüleride konuştuk :D. En yakınımız annemiz, teyzemiz değil birbirimizle okadar güzel anlaşıyorduk ki :D ne kalmışki yarım yada hepimizde mi bu anlaşılamama derdi??...
Anladım ki hayatı farklı yerlerde aslında çoğu zaman birbirine benzer sorunlarla yaşıyoruz...Ve içimizdeki insanlığı yitirmemişiz...Tabii bu güzel olan kötü olan ise iletişimin zayıf oluşu...Bu pazarda bir ailenin evinde buluşacağız...Şimdiden telefonlar yağıyor " canın ne çekiyor" diye "RAKIIIIIIIII" diye böğüre böğüre ağlamak istiyorum:D ....
Benim derdim şehir ve şehir yaşamı bunu herkes biliyor irdelediğim konular genelde şehirde yaşarken kaçırdıklarımız ve doğal yaşam kaynaklarından uzak suni tenefüs yaşamlarımız...İçe dönüş hep ortak paydalar bulamayışımızdan ve dediğim gibi iletişim sorunu...Geçen gün saat 15:00 da Aksaray tarafından yola çıkıp 17:00 gibi evimde oldum...E artık bir araya gelebilme yüzdelerini siz düşünün...Bu arada yarın doktora gideceğim :D .Kendimi nasıl uyuşturup kötü olabilecek şeylerle yüzleşeceğimi bilemiyorum tek bildiğim Avrupa Yakasındaki İfot gibi sürekli "Herşey çok güzel, herşey çok iyi" diye söylenip durmam

10 yorum:

Aydan Atlayan Kedi dedi ki...

Dilerim herşey yolunda gider. Lütfen endişelenmemeye ve iyi şeyler düşünmeye çalış olur mu? İyi dileklerim seninle olacak...

Unknown dedi ki...

herşey çok güzel olacak :)))
20 li yaşların insanlarıda akraba değilde çevrelerindeki hemcinsleri/karşı cinsleri tartışıyolar genelde... demekki neymiş, kalıp değişmiyormuş, sadece kişi değiştirerek ömür boyu dedikodu yapılabilmekteymiş :)))

beenmaya dedi ki...

şimdi en başta sen çünkü sen buna inanıcaksın ve böylece bebeğini de inandırmış olacaksın, ve sonra da biz herşeyin iyi olacağını düşünmekle kalmayıp, inanacağız da buna. dilekse dilek, duaysa dua, yürekse yürek...yarın herşeyimizle senin ve bebeğinin yanında olacağız. ve sonrada senin güzel haberlerini buradan okuyor olacağız anlaştık mı...

Seyyah dedi ki...

herşey güzel ve iyi olacak zaten canım. Beenmayanın dediği gib önce sen inanacaksın, sonra bebişinle konuşup onu inanmasını ve kuvvetli olmasını sağlayacaksın..unutma o küçük bedenle birlikte ruhu da senden besleniyor. iyi haberlerini bekliyorum ve öpüyorum sizi...

beenmaya dedi ki...

geldin mi bilmiyorum. ama biz güzel haberlerini bekliyoruz kulağımız kapıda haberin olsun :))

Adsız dedi ki...

Bol şans ve güzel haberleri vermeni dilerim.

My little Montenegro dedi ki...

Güzel arkadaşlarım benim, ben hep dışarıya mutlu ve huzurlu kimliği yansıtırken içimdekileri herkesden çok sizler biliyorsunuz. inanın benim için dilediğiniz tüm iyiliklerin sizleride bulması diliyorum :D

beenmaya dedi ki...

yani bu güzel haberlerin başlangıcı değil mi :))

My little Montenegro dedi ki...

EVVET :D

beenmaya dedi ki...

yaşasın o halde :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Portakalmavisi bir; hüzünleri dibine kadar yaşamadan terketmeyen, sonrasında da ardına dönüp bakmayan hüzünbaz zamanlar cambazı....

pin

yukarı