13 Kasım 2008

BİLETÇİ AMCA TREN KALKMASA....


Çok değil ben küçükken sanki 100 yıl evvelsi :) babamla trene binmelere bayılırdım...En çokta gelen biletçiye uzatılıp kesilen bileti geri alma zaferi ile doludur tren seyahatlerim...Babamla en yakın olduğumuz yerdi trenler...O en uzağa giden trene binseydik ve hiç inmeseydik...
En güzel baba trende bana yakın olan babamdı.Sanki o sert adam gider yerine beyninde binbir masal ve hikaye taşanda kendini anlatmaktan alıkoyamayan birisi olur çıkardı...Çocukluk anıları, ilk denize kaçışları,yaramaz tavşan ve daha anımsayamadığım niceleri...Aklımda kalan hep trende trenin istasyona varmaması dileklerim...Ama maalesef o tren gitmesi gereken istasyona hep vardı ve sanki birazda erken vardı...
Rüyamda çocuktum istasyondaydım biletçi düdüğünü çalıyordu tren kalkıcaktı ama babam babam yoktu ...Bağırıyordum Biletçi amca tren kalkmasa babam gelmedi ne olur biraz daha ne olur seneler var görmedim ne olur tren kalkmasa ve uyanmasam ne olur....

4 yorum:

Seyyah dedi ki...

aynı trene binemesen de yüreğin aynı rotada gidiyor.

ve biletçi amcalar hiç bizi dinlemiyor :(

bu arada çalan parça çok güzelmiş, sayfaya boş boş bakarken buldum kendimi:)

My little Montenegro dedi ki...

Şarkı ıssız adam filminden bende çok beyendim ve paylaşmak istedim...İstasyonlar bizlerle dolu değil mi ? :(

Brajeshwari dedi ki...

babanın hep yanında oldugunu bilmelisin belki de.. Onu bedenen yanında aramak yerine, bırakmalı belki de hayalinde yanında duran adamın anlattığı öykülere..

My little Montenegro dedi ki...

@brajeshwari,Bilmem belkide cumartesi günü ölüm senesi babamın fazlaca yoğunlaşmam sanırım bundan...teşekkürler yorumunuz için :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Portakalmavisi bir; hüzünleri dibine kadar yaşamadan terketmeyen, sonrasında da ardına dönüp bakmayan hüzünbaz zamanlar cambazı....

pin

yukarı