20 Kasım 2008

KARŞI TARAFIN AVUKATI


"Kızım bak avukatlık ve doktorluk daha bir farklı meslek gruplarıdır.Çünkü hayatlarının sonuna kadar öğrencilikten kurtulamazlar..."Babamın bu sözlerini bir süreliğine de olsa unutarak karşı tarafın avukatına bir güzel okkalı sövdük...Maksat acımız hafiflesin...Biliyorum eğer kendi avukatımız olsa "ah canımmmmm" diyeceğiz ama bunlar top yekün karşı tarflar...

Uzun zaman önce aldatılmak ve aldanmak üzerine düşündüm, arkadaşımın yaşadıklarından etkilendim, kendimde yazılar yazdım hatta...

Arkadaşım eşiyle sorunlarını halletmiş çocuk sahibi olma kararı dahi vermişlerdi.Oğlu daha yaşını doldurmadan bu yaz ailesinin yanına gittiğinde eşi bir erkeğin yapabilceği en adice şeyi yapıp hem arkadaşımı aldattı hem de O kızı evine yatağına kadar soktu...Kızı suçluyoruz hemen değil mi?...Yuva yıkanın yuvası olmaz diye ama ortaya hafifletici bir sebep giriveriyor adamın "ben karımla zaten ayrıyım, biz ayrılmak üzereyiz" yalanları giriyor...He! nekadar tartışılır ben onu bilemem benim mantığıma göre o imza hala geçerliyse bu iş bitmemiştir ve hele çocukda varsa asla böyle bir ilişkiye girilmemeli...Olaylar olaylar olaylar ...Arkadaşım işini kapadı, evini kapadı eşyaları yüklendi ve ailesinin yaşlılıklarında huzurlu yaşamak için göç ettikleri Egenin şirin beldesi Urlaya gitti...Genç bir kadın, oğlu henüz bir yaşında ve fişeği patlamış bir koca...

"İnsan bukadar mı değişir","ben tanıyamıyorum bu adam benim evli olduğum adam değil...","Onca yoldan geldim çocuğu ile en fazla 3 saat kalabileceğini söylüyor birde avukatı aramış talep edilen nafakayla ilgili konuşmuş benim avukatımla"

Ya kime sövebilirim ki...Bir kadın kocasını dün severken bu gün nasıl birden nefret edebilir genede kelimelerimi dikkat ederek seçmeye çabalıyorum...O söyliyebilir ama ben söyledim mi ağrına gidebilir diye pat diye " Allah kahretsin o avukatı " diyivermişim...Karşı tarafya sanki adam kendi itiraz etti nafakaya ..Arkadşaımda dedi " kendi kızkardeşi, ablası olsa gene böyle mi yapardı pis herif" evet kötülenecek kızılacak birisini bulmuştuk avukat hem şerefsiz,hem pis,hem de iğrençti...Yaşı dolmamış evladının rıskını başka kadına yediren bir adamı savunuyordu kahrolsundu karşı tarafın avukatı...

Çıkış noktamız avukattı.Evet olaylara davalara duygusallıkla yaklaşsalar işlerini yapamazlar biliyoruz...Avukatlara saygımızda çok sonuçta işlerini yapıyorlar amaaaa acımız var kardeşim O da erkek değil mi hepsinin köküne kibrit suyu...

Diliyorum bu gün herşey güzel bir sonuca bağlanır ve arkadaşımda askıda kalan hayatına bir yön vermeye başlar...Bir kadının en güzel yaşlarını harcadığı adam tarafından bu şekilde mağdur edilmesi cidden çok acı... O karşı tarafın kör olasıca avukatı bunları düşünmez tabiii ....Bak gene sinirlerim şeyoldu...Şaka şaka ....Bu arda ben paranoyaklaşmaya başladım bir sonraki yazıda şehir hayatı içindeki küçük paranoyalardan bahsedeceğim ve elbetteki kadın erkek ilişkilerinden...Evliliğe dair anlatacak birkaç parça birşeyim var...Allah o avukatı nasıl biliyosa öle yapsın :P

2 yorum:

beenmaya dedi ki...

üzüldüm yaşananlar ve arkadaşının yaşadıkları için. umarım olması gereken en iyi şey neyse o olur ve devam eder kaldığı yerden hayatına. avukatlık asla demeyi sevmeyen biri olduğum halde asla yapamam diyebileceğim bir meslektir. geçen gün seyrettiğim bir filmde avukat küçük bir çocuğa tecavüz eden bir sanıkla görüşüyor. adam tecavüz ettiğini ama çocuğu öldürmediğini söylüyor ağlayarak ve avukata kendisini idamdan kurtarması için yalvarıyor. ve çocuğun ailesinin bu avukata duyduğu tepki. tecavüz etmiş ama öldürmemiş :(( ortada iğrenç ötesi bir suç var ama burada avukatın yapmak istediği bu kişiyi işlemediği diğer suçtan kurtarmak. ki her insanın savunulmaya hakkı olduğu fikrinden yola çıkarsak bu olması gereken şey. biraz dallandı budaklandı konu ama bak ben de sinirlendim şimdi...

My little Montenegro dedi ki...

Canımın içi olayu objektif bakınca belli bir mantık çerçevesinde görüp bitmeli diyorsunda Allah insana kötüsünü verirken cidden usturuplusundan bir kötülük versin...Bir insan başına bir fenalık gelince bunu sevdiğine yaşatmak istemez bu rezil adamda küçük yaşta babasız kalmış ve aynısını oğluna yaşatıyor...falan falan falan...haber geldi akşam tek celsede bitmiş...Hakim normalde maaşın 3 de birini verirmiş ama bunlarda yarısını vermiş...Nasıl mor olmuştur o karşı tarafın avukatı :D ...O filmi izledim canım...Teşekkürler yorumun için...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Portakalmavisi bir; hüzünleri dibine kadar yaşamadan terketmeyen, sonrasında da ardına dönüp bakmayan hüzünbaz zamanlar cambazı....

pin

yukarı