17 Kasım 2008

GÜNAYDIN DÜNYACIM


Ben her sabah neşe içinde uyanırım...Bunun sebebini bilmiyorum tüm gece uyuyamasamda sabaha karşı dalsamda uyandığımda neşeli uyanıyorum ve tüm gün boyunca dilime dolanacak olan şarkıyı söyleyip duruyorum...Bu aralar durumlarım biraz sakat biliyorsunuz bebek beklediğim için gece tuvalet ziyaretlerim fazlasıyla arttı :D Aslında artık geçicekmiş insan hiç işememeyi bile dileyebiliyor çünkü çok sıkıcı gününün en çok ziyaret ettiğin yerine baksana :D
Geceleri de çok eğleniyorum banyoya, mutfağa ani baskınlar yapıyorum malum kalorifer böcekleri taakkuzda...Kıyamıyorumda yavru falan görünce kağıtla alıp atıyorum.Çok tiksinç ama napıyım yoksa başlıyorum acaba annesi nerdedir diye düşünmelere :D
Güzel sabahlara uyanıyorum hep kendimce, her sabah yeni bir umut.Camdan bakmak geldi aklıma bu sabah.Saat sabah altıda da kalkıyorum biraz gün ışıyınca ana caddeye bakan evimizin şirin penceresinden dışarıya bakayım dedim...Kafamı biraz daha ileri çıkarsaymışım sevimli güvercinin eee si tam başıma gelecekmiş ama olmadı...Şimdi bu iyi birşey mi kötü birşey mi :D??? Ne tarafından bakmak lazım....Kafam pislenmedi ama sanırım bir şans kaçtı :D Belkide şans bana çok yakın nasıl yorumlayacağımıda bilemedim...Evet şimdi makinamı alıp dışarıya çıkıyorum belkide bu gün kuşları çekmeliyim :D
Güzel bir hafta, güzel bir hayat, güzel seçimler diliyorum...
Portakalmavisi...

7 yorum:

Seyyah dedi ki...

sana da günaydın, her şeyle konuşmaya başlamış duygusallığı ruhunu ele geçirmiş anne adayımız:))
güzel kareler yakalaman dileğiyle, ışığın bol olsun...

sufi dedi ki...

Evrenin sonsuzluğunda bulunduğun her anda her şey bütün ve tam olsun.Sevgiler

YALNIZLIK OKULU dedi ki...

Bir şeyler mutlak eksik kalacak bunu bilerk yaşıyoruz ve küçük mutluluklarımız bizi hayata bağlıyor...
Bu duygusal halde ne duygulu fotoğraflar çekilir ne güzel pozlar yakalanır dimi..
Işıgın bol olsun demek düşüyor bize :)))

beenmaya dedi ki...

sen şimdi iki kişilik bakıyorsun tüm dünyaya. düşünsene hem kendin hem de bebeğin için. o nedenle tüm tadını çıkar ve hep böyle neşeli kal :))

Buzcevheri dedi ki...

Hiç uyumasam da hep günaydın olsa bana.. Uyku iyi bişi değil sevmiyorum. =)

kabakmeltemi dedi ki...

Böceklere karşı yaklaşımına sevindim. :)

Neşeyle uyanman ne güzelmiş, neşen günün diğer zamanlarında da yanında olsun inşallah. Bebek de neşene neşe katar, ohh... :)

My little Montenegro dedi ki...

Güzel yorumlarınız için teşekkür ederim :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Portakalmavisi bir; hüzünleri dibine kadar yaşamadan terketmeyen, sonrasında da ardına dönüp bakmayan hüzünbaz zamanlar cambazı....

pin

yukarı